مجموعه زمردیان شما را به خرید بهترین محصولات لباس بافتنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید و پخش لباس مردانه بافت شماره 10 و 12

آنچه در این مقاله می خوانید...

در مورد بافت شماره 10 و 12 بیشتر بدانیم:پخش عمده پوشاک بافتنی جینی در تهران و سایر شهرهاتولیدی پوشاک بافتنی در همدان و قزوینتولید و پخش لباس مردانه بافت
تولید و پخش لباس مردانه بافت

تولید و پخش لباس مردانه بافت شماره 10 و 12، پلیور بافت را برای زمستان امسال از تولید کنندگانی خرید کنید که مستقیم پخش می کنند، انواع لباس مردانه بافت با شماره های 10 و 12 را با مراجعه به مرکز پخش برکا می توانید عمده داشته باشید.

تولید بافتننی با دستگاه 10 و 12

شماره های مختلف بافت (گیج)که هر کدام کاربردی دارد:

  • شماره بافت 2
  • شماره بافت 3
  • شماره بافت 5
  • شماره بافت 7
  • شماره بافت 8
  • شماره بافت 10
  • شماره بافت 12
  • شماره بافت 14

در مورد بافت شماره 10 و 12 بیشتر بدانیم:

لباس بافتنی که از قدیم در داخل خانه ها مادران برای فرزندان خود می بافتند، امروزه دستگاه های صنعتی کار را اسان کرده و این نوع بافت را انجام می دهد. و این بافت های دستبافت تبدیل به طرح های سنتی شده و مورد استقبال برای عموم مردم . در واقع همه ما اون مدل بافت ها را دیدیم، که زیر دست درشتی دارد همین زیر دست نشان دهنده شماره بافت است که اگر با اون کیفیت یک تولید کننده تولید کند می شود شماره حداقل 5 چون درشت بافته شده است.
هر مقدار که شماره بیشتر شود بافتنی ریز تر تولید می شود و تا شماره 12 و یا 14 بافتنی های با کیفیتی تولید می شود البته بسیار ریز است که بیشترین این مدل بافت های ریز 10 و 12 است و همه در قالب بافت های یقه اسکی و یا اسپرت دیده ایم.

پخش عمده بافت جینی

پخش عمده پوشاک بافتنی جینی در تهران و سایر شهرها

عمده فروشان به دنبال خرید کلی هستند که در اصطلاح همان جینی است. پوشاک بافتنی که در ایران تولید می شود را تماما ما برای شما تامین خواهیم کرد حال اینکه در تهران و یا سایر شهر ها خریدار عمده باشید هیچ محدودیتی برای تولید و ارسال در تنوع بافت زمستانی وجود ندارد.
پخش عمده پوشاک بافتنی با توجه به سلیقه و موقعیت جغرافیایی انجام می شود حتی برای اقوام مختلف ایرانی هم این امکان هست که لباس های محلی انان را هم به صورت عمده در قالب بافتنی زنانه و مردانه و یا بچه گانه تولید کنیم.

تولید بافتنی در همدان وقزوین

تولیدی پوشاک بافتنی در همدان و قزوین

وقتی صحبت از فروش اینترنتی البته به صورت عمده می شود دیگر نام بردن اختصاصی شهر ها به عنوان مثال همدان و قزوین نیازی نیست بلکه این موضوع مهم است که تولیدات پلیور بافت ایران به تمام شهر ها از جمله همدان و قزوین هم ارسال می شود.
برای خریدی خوب و عمده با پخش برکا در ارتباط باشید تا محصولات بالای 1000 کارگاه تولیدی را مشاهده و برای مشتریان خود تهیه کنید.

تولید و پخش لباس مردانه بافت

تولید و پخش لباس مردانه بافت

تولید و پخش لباس مردانه بافت را به صورت اختصاصی انجام می دهیم، با توجه به اینکه کارگاه های بافندگی محدودیتی برای تولید محصول بافتنی ندارند بنابراین هر 4 مدل بافتنی را در قالب مردانه زنانه بچه گانه و نوزادی تولید می کنند که باز اینها 10 ها مدل زیر مجموعه دارند.

تولید لباس بافت مردانه در قالب پلیور بافت و ژاکت بافتنی در انواع مختلف انجام می شود و به صورت عمده پخش می گردد شما برای اطلاعات بیشتر برای چگونگی خرید انواع بافت با مشخصات و کیفیت و حتی قیمت با ما در ارتباط باشید.

 

محمد رضا زمردیان

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زمردیان شما را به خرید بهترین محصولات لباس بافتنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0
تماس بگیرید