مجموعه زمردیان شما را به خرید بهترین محصولات لباس بافتنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولیدی ژاکت بافت در مشهد

آنچه در این مقاله می خوانید...

تاریخچه ای از بافت ژاکت زمستانی در مشهدورود تکنولوژی به بافت توسط بافندگانرشد صنعت نساجی و تولید انبوهتولیدی ژاکت در مشهد
تولیدی ژاکت در مشهد

تولیدی ژاکت بافت در مشهد از چه زمانی شروع شده و ایا ادامه دارد؟

تاریخچه ای از بافت ژاکت زمستانی در مشهد

تولیدی ژاکت بافت در مشهد با سابقه ای تقریبا 50 ساله، از زمانی که دستگاه های دستی وارد ایران شده بافت در مشهد هم توسط اولین بافنده ها شروع شده ان زمان دستگاه ها دستی بود و به قول معروف کشوهای دستی که یک تولید کننده صبح تا شب باید پای دستگاه بافت می ایستاد، تا در نهایت در پایان روز چند عدد ژاکت تولید کند این کار را پدران ما انجام می دادند بافندگانی که تجربه بالا دارند متوجه منظور گفته ها در این مطلب می شوند.

تولید بافتنی با کشو

ورود تکنولوژی به بافت توسط بافندگان

رفته رفته دستگاه ها با ابتکار یک تولید کننده در تهران به ابزاری که برقی نام داشت مجهز شدند. نیروی کار راحت تر از قبل با این دستگاه ها کار می کرد اما باز مشکل دیگری که بود تولید پایین توسط دستگاه های کشو بود. در دهه 50 بافت های ساده که معروف به سه موشک و یکرو بود بسیار رونق داشت، یقه اسکی فعلی یادگار همان دستگاه های کشو در قدیم است البته در حال حاظر تولیدی هایی در مشهد هستند که همچنان ژاکت یقه اسکی به همان سبک قدیم با همان دستگاه های ساده تولید می کنند.

بافت عمده

رشد صنعت نساجی و تولید انبوه

با توجه به رشد روز افزون صنعت و ساخت ماشین های پیشرفته بافت توسط کشور هایی نظیر المان و ایتالیا در کارخانه هایی نظیر یونیورسال و اشتول در واقع سازنده های همان کشو های قدیم هستند که در بالا توضیح داده شد. تولید کنندگان و بزرگان در بافت که همان پدران ما بودند اقدام به وارد کردن دستگاه های بافندگی پیشرفته به نام ایوم کردند. همین مسئله باعث رشد بافت در ایران شد و شهرهایی نظیر تهران، تبریز، اراک،مشهد از تولید کنندگان ژاکت بافت هستند که در حال حاظر بسیاری ازتولیداتشان علاوه بر اینکه نیاز بازار را فراهم می کند بلکه به خارج از کشور هم صادر هم می شود.

تولید عمده بافت

تولیدی ژاکت در مشهد

تولیدی ژاکت در مشهد، بافندگان زیادی در کشور هستند که همه ساله تولیدات عمده انان به داخل و خارج از کشور ارسال می شود. مشهد هم یکی از شهرهایی است که بافت در ان بسیار رشد داشته و مورد توجه خریداران عمده در کشور قرار گرفته است. امروزه با ورود ماشین های پیشرفته بافت و تجربه ای که بافندگان بدست اورده اند تولید پلیور بافت تبدیل به یک هنر شده چون زیبایی در ظاهر یک پلیور بافت اعلا جلوه می کند. تولیدی ژاکت در مشهد بسیار زیاد است و در جای جای مشهد به صورت کارگاه های بزرگ مشغول تولید هستند با ما باشید.

تولیدی ژاکت در مشهد

محمد رضا زمردیان

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زمردیان شما را به خرید بهترین محصولات لباس بافتنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0
تماس بگیرید