مجموعه زمردیان شما را به خرید بهترین محصولات لباس بافتنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید ژاکت بافتنی دخترانه 35 تا 60

آنچه در این مقاله می خوانید...

مرکز پخش انواع ژاکت بافتنی مردانه جدیدتولید و پخش مدل های متنوع ژاکت های بافتنی زنانه شیکخرید ژاکت بافتنی دخترانه
خرید ژاکت بافتنی دخترانه

خرید ژاکت بافتنی دخترانه 35 تا 60 سانت، در تولیدی برکا انواع ژاکت بافتنی دخترانه و پسرانه جلو باز از سایز 35 سانت تا 60 با تنوع رنگ بندی و طرح های زیبا تولید می شود و خریداران عمده می توانند از همین حالا ثبت سفارش کنند.

مرکز پخش ژاکت بافتنی

مرکز پخش انواع ژاکت بافتنی مردانه جدید

یک تولید کننده پلیور بافت برای رضایت مشتریان خود سعی بر این دارد که تمامی پلیور های بافت مورد نیاز انان را تامین کتد. یکی از این لباس های بافت، مردانه جلو باز است که در سال 98 است جدید تولید شده و یا می شود.
بافت مردانه جلوباز در دو نوع اماده و پخش می شود:

  1. ژاکت مردانه جلو باز دکمه ای که معمولا 5 دکمه است.
  2. ژاکت مردانه جلو باز زیپ دار

تولید و پخش ژاکت زنانه

تولید و پخش مدل های متنوع ژاکت های بافتنی زنانه شیک

انواع ژاکت های بافتنی زنانه شیک را از برکا می توانید تهیه کنید چون این مجموعه تمامی تولیدات تولید کنندگان را برای مشتریان خود اماده خواهد کرد.
تولید و پخش برکا با هدف ارتقاء بافت ایرانی اقدام به توزیع گسترده این نوع لباس زمستانی در ایران و جهان کرده است. اگر خریدار عمده هستید باید قبل از اینکه فصل بافت شروع شود جنس خود را سفارش دهید.
در بخش صادرات هم اگر فعال اقتصادی هستید این فرصت مناسب برای تامین مشتریان خود در خارج کشور را از دست ندهید ما تمامی جنس مورد نیاز شما را با قیمت های مناسب تامین خواهیم کرد.

خرید ژاکت بافتنی دخترانه

خرید ژاکت بافتنی دخترانه

خرید ژاکت بافتنی دخترانه در مدل های روز 2019 بافته شده با دستگاه های روز دنیا دارای سایز های 30-35-40-45-50-55-60 در ایران با کیفیت جهانی در رنگ بندی متنوع را که در کارگاه های بافندگی ایران تولید می شود می توانید از پخش برکا داشته باشید.
پلیور بافت دخترانه در کنار انواع ژاکت دخترانه و پسرانه به خاطر رنگ بندی زیبا و طرح و مدل های انحصاری در تیراژ بالا همه ساله از دی ماه اماده می شود و برای مشتریان به تمام نقاط کشور ارسال می شود.

 

محمد رضا زمردیان

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زمردیان شما را به خرید بهترین محصولات لباس بافتنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0
تماس بگیرید