مجموعه زمردیان شما را به خرید بهترین محصولات لباس بافتنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش پلیور بافت اعلی یقه هفت

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش بافت یقه هفتتولید پلیور بافت یقه هفتصادرات پلیور بافت
فروش بافت یقه هفت

فروش پلیور بافت اعلی یقه هفت به صورت عمده توسط این مجموعه انجام می شود. بهترین پلیورهای بافت تولید شده در ایران با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت فروش، شما می توانید برای اطلاع از اخرین قیمت ها و مدل های جدید با ما در ارتباط باشید و یا اینکه به کانال تلگرام که در همین سایت اشاره شده مراجعه کنید.

پلیور یقه هفت

فروش بافت یقه هفت

فروش بافت یقه هفت مردانه،زنانه ،بچه گانه با رنگ بندی کامل در تیراژ بالا انجام می شود.بهتریت مدل های 2018 با شماره های بافت 12-8-5 مخصوص فروش در داخل کشورو صادرات به تمام نقاط دنیا موجود است.

ارزان بافت

مشخصات پلیور بافتنی یقه هفت مردانه  قیمت فروش ان:

بطور کل یک پلیوردارای مشخصاتی است به عنوان مثال پلیور مردانه در پهنای 50 تا 54 و قد 70 تا 72 تولید می شود . این مخصوص پلیوری است که از قدیم با این ابعاد تولید می شده است. ولی با توجه به تغییر سلیقه و نحوه پوشش قواره با نوع طرح تغییر می کند.

  • پلیور بافت اندامی یقه هفت
  • پلیور بافت ساده یقه هفت
  • پلیور بافت ست یقه هفت
  • پلیور بافت ژیله یقه هفت

بافتنی زمستانی

قیمت فروش پلیور بافت اعلی یقه هفت 37000 تومان قیمت ها در این مجموعه قیمت تولید است و با توجه به نوع بافت متغیر است.برای اطلاع از اخرین قیمت ها با ما در ارتباط باشید.

تولید پلیور بافت یقه هفت

اگر برای مجموعه خود نیاز به پلیور بافت ارزان با طرح و رنگ و سایز خاصی دارید ما امادگی تولید سفارشی درخواست شما را داریم و در سریعترین زمان ممکن به شما تحویل خواهیم داد.البته تعداد سفارش نباید خیلی کم باشد.

تولید پلیور

صادرات پلیور بافت

چنانچه مشتریانی از بیرون ایران دارید و برای تامین انها نیاز به پلیور بافت با تیراژ بالا دارید و یا اینکه خود در خارج از ایران هستید و درخواست خرید پلیور بافت دارید ما برای شما این محصول را تامین خواهیم کرد یا اینکه درخواست تولید در زمان خاصی داشتید این کار را به ما بسپارید.

 

 

محمد رضا زمردیان

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زمردیان شما را به خرید بهترین محصولات لباس بافتنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0
تماس بگیرید