مجموعه زمردیان شما را به خرید بهترین محصولات لباس بافتنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

هد بند کشی مردانه ارزان قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

هد بند کشی مردانهتولید کننده هد بند کشی درجه ۱سفارش تولید هد بند کشی رنگ بندی
هد بند کشی مردانه

هد بند کشی مردانه ارزان قیمت درجه مشکی با عرض ۱۰ الی ۱۱ سانت البته با ۲ نوع کیفیت معمولی و اعلی را می توانید از مجموعه ما به صورت جین ۱۲ تایی خریداری کنید.

هد بند کشی مردانه

هد بند کشی

هد بند کشی مردانه نوعی بافتنی است که با دستگاه های گرد بافت مخصوص تولید می شود و در فصل سرما تقاضای بسیار زیادی برای خرید این محصول وجود دارد.
ما در تولیدی زمردیان این محصول را برای در اختیار قرار دادن به مشتریان اماده کرده ایم تا به صورت عمده بتوانیم تامین کننده باشیم با توجه به نیاز گسترده بازار در فصل فروش بافتنی طبیعتا محصول با کاهش عرضه مواجه خواهد شد بنابراین پیشنهاد ما برای خرید شما این است که حتما در فصل تابستان سفارش خود را قطعی کنید.

تولید کننده هد بند کشی درجه ۱

تولید کننده هد بند کشی

تولید کننده هد بند کشی مشکی درجه ۱ در مشهد هستیم با این توضیح که این محصول با ۲ کیفیت معمولی که نخ پلیستر است و اعلی با نخ اکرلیک تولید می شود، با توجه به تفاوت قیمت نخ های ذکر شده قیمت فروش در این ۲ مورد تفاوتی حدود ۳۰ درصدی دارد که این موضوع در زمان سفارش محصول در نظر گزفته خواهد شد.

سفارش تولید هد بند کشی رنگ بندی

سفارش تولید هد بند کشی رنگ بندی

برای بسیاری از مشتریان که درخواست خرید هد بند کشی با رنگ بندی های مختلف دارند سفارشی تولید البته در تیراژ قابل قبول را می پذیریم، تولید سفارشی مزیت های خاص به خودش را دارد که مهمترین این نوع تولید انحصاری در اختیار داشتن محصول تولید شده توسط سفارش دهنده است و مزیت دیگر قیمت تمام شده مناسب تر است.
بسته بندی های هد بند های کشی مردانه به صورت ۱ عدد در سلفون و قرار گرفتن ۱۲ عدد در یک بسته پلاستیکی و در نهایت ۵۰ جین ۱۲ تایی در یک کیسه قرار داده شده است این محصول از مشهد از طریق باربری قابل ارسال به تمامی نقاط کشور است.

 

 

محمد رضا زمردیان

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زمردیان شما را به خرید بهترین محصولات لباس بافتنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید