مجموعه زمردیان شما را به خرید بهترین محصولات لباس بافتنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش هد بند کشی بافتنی مردانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولید کننده هد بند و کلاهمرکز فروش انواع بافتنی
فروش هد بند کشی

فروش هد بند کشی بافتنی مردانه مشکی ساده با عرض ۱۰ سانتیمتر مخصوص استفاده در زمان های سرد سال البته بسیار ارزان قیمت مستقیم از تولید کننده را در اختیار داریم.
قیمت فروش این هد بندهای کشی قابل مقایسه با هیچ و سایت و فروشگاهی البته در خرید عمده نیست ما به عنوان تولید کننده انواع پلیورهای مردانه و زنانه و بچه گانه با بهترین کیفیت این محصول را هم به بازار عرضه می کنیم.

فروش هد بند بافتنی

فروش هد بند بافتنی کشی مشکی با عرض ۱۰ سانتی متری ۲ نوع دارد که از نظر بافت یک مدل است اما کیفیت نخ ۲ نوع که این نخ ها نوع معمولی به عنوان پلیستر که به پشت کار معروف است و دیگری نخ پنبه که همان اکرلیک شناخته شده در صنعت بافت است.
بنابراین قیمت فروش در مورد ۲ نوع هد بند که با نخ های متفاوت تولید شده است متفاوت است، اگر فروشگاه ارزان سرا دارید یا فروشگاهی در منطقه ای دارید که قیمت بالا زیاد گنجایش فروش ندارد توصیه می کنیم که از محصول ارزان قیمت ما البته با کیفیت استفاده کنید.

تولید کننده هد بند و کلاه

تولید کننده هد بند

در مشهد تولید کنندگان بافتنی زیادی فعالیت دارند که تولیدگان هد بند و کلاه هم از این بین بی بهره نیستند ما در این سایت و این مطلب نیت معرفی هد بند ها و کلاه های بافتنی را به بازدید کنندگان داریم تا بتوانبم بهترین محصولات را همراه با قیمت مستقیم از تولید کننده در اختیار قرار دهیم.
هد بند مشکی کشی مردانه یکی از قدیمی ترین و ساده ترین این تولیدات است که با توجه به قیمت ارزانی که دارد همه سال ۱۰ ها هزار تولید می شود و بیشتر عمده فروشان شهرهای کشور خریدار این محصول هستند.

مرکز فروش انواع بافتنی

مرکز فروش انواع بافت

در این مرکز فروش انواع بافتنی از قبیل پلیورهای مردانه درجه ۱ و معمولی، دخترانه و پسرانه، زنانه، شال و کلاه، روتختی بافتنی، هد بند و دستکش تولید می شود و به نقاط مختلف کشور ارسال می شود.

 

محمد رضا زمردیان

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زمردیان شما را به خرید بهترین محصولات لباس بافتنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید